Otázky o prenájme áut v autopožičovni

Rezervácia

Platba a záloha

Prenájom vozidla

Pristavenie vozidla

Vrátenie vozidla

Poistenie

Zahraničie

Poistná udalosť

Pracovná doba


 

Čo potrebujem pre rezerváciu vozidla ?

Stačí vyplniť a potvrdiť rezervačný formulár na internete alebo poslať rezerváciu emailom, poprípade telefonicky. Rezervácia vozidla Vám bude následne potvrdená/nepotvrdená pracovníkom autopožičovne EDENcars.

Môžem rezerváciu zrušiť ?

Áno rezerváciu auta môžete zrušiť , avšak minimálne 24 hodín pred začatím prenájmu.

Ako môžem platiť pri prenájme vozidla ?

Platiť je možné v hotovosti a kreditnou kartou a to buď vopred, alebo pri prevzatí vozidla.
Právnické osoby, ktoré majú s autopožičovňou EDENcars rámcovú zmluvu, majú možnosť platiť za prenájom vozidla aj bankovým prevodom, so splatnosťou 7-14 dní.

Aká výška zálohy sa skladá pri prenájme vozidla ?

Závisí to od typu prenajatého vozidla. Výška zálohy sa pohybuje od 150 EUR do 400 EUR. Presnú informáciu o výške zálohy k prenajatému vozidlu nájdete tu: http://www.edencars.sk/autopozicovna-cennik.php v kolónke záloha.

Kedy musím zaplatiť zálohu za vozidlo ?

Záloha za vozidlo ako aj cena prenájmu sa hradí najneskôr pri prevzatí vozidla.

Kedy sa mi vráti záloha za vozidlo ?

Pokiaľ ste platili v hotovosti, tak sa Vám vráti záloha pri vrátení vozidla. V prípade, že ste platili zálohu kreditnou/debetnou kartou, potvrdenie o vrátení zálohy dostanete ihneď, avšak peniaze na účte budete mať o 1 až 3 pracovné dni, v závislosti od banky.

Na ako dlho si môžem požičať vozidlo ?

Vozidlo je možne si požičať už od jedného dňa. Pokiaľ prenájom zasahuje do víkendu, minimálna dĺžka prenájmu vozidla je dva dni.

Aké doklady potrebujem k požičaniu vozidla ?

Fyzická osoba potrebuje Občiansky preukaz, vodičský preukaz a tretí doklad totožnosti alebo je potrebná platba kartou.
Právnická osoba potrebuje občiansky preukaz, vodičský preukaz ak si vozidlo prenajíma konateľ spoločnosti. Je potrebné splnomocnenie od konateľa ak si prenajíma vozidlo iný zamestnanec firmy.

Musím si prísť po vozidlo na Vašu pobočku ?

Je možné po vzájomnej dohode Vám pristaviť vozidlo kdekoľvek. V rámci Bratislavy je to bezplatné. Takisto ho môžete vrátiť kdekoľvek a v rámci Bratislavy bezplatne.

Pri prenájme vozidla na jeden deň, je možné mi ho pristaviť na mojej adrese ?

Pri prenájme vozidla na jeden deň je potrebné si prísť po vozidlo na našu pobočku a takisto ho aj vrátiť na našej pobočke.

Musím vozidlo pred vrátením umyť a vyčistiť z vnútra ?

Nie netreba. Pokiaľ nie je nadmieru znečistené.

Ako je to s tankovaním vozidla ?

Vozidlo dostanete s plnou nádržou a vrátite ho taktiež s plnou nádržou.

Ako sú vozidlá poistené ?

Vozidlo je poistené zákonne i havarijne pre celú Európsku. (so spoluúčasťou 10% min. 332 EUR)

Čo znamená plné poistenie ?

Auto máte štandardne poistené. Ak spôsobíte škodu na požičanom vozidle, alebo ak Vám niekto spôsobí škodu, ale nemáte údaje vinníka, bude Vám účtovaná spoluúčasť vo výške 10% min 332 EUR.
Ak si auto pripoistíte, spoluúčasť Vám účtovaná nebude.

Sú poistené osoby (sedadlá) v požičanom aute ?

Nie, sedadlá vo vozidle nie sú poistené.

Aká je spoluúčasť pri dopravnej nehode a pri škrabancoch?

Pri dopravnej nehode je spoluúčasť 10%, minimálne 332 EUR. V prípade že je známy iný vinník a bola pri nehode polícia, prípadne bol s vinníkom spísaný záznam o dopravnej nehode, spoluúčasť neplatíte.

Pri oškretom vozidle sú pokuty 100 EUR + DPH, za každý oškretý diel do 30 cm dĺžky alebo 150 EUR + DPH za každý oškretý a preliačený diel do 30 cm dĺžky. V prípade väčšieho rozsahu poškodenia alebo nutnosti výmeny dielu, platíte spoluúčasť 332 EUR. V prípade že je známy iný vinník a bola pri nehode polícia, prípadne bol s vinníkom spísaný zaznam o nehode, pokutu neplatíte.

Môžem ísť do zahraničia s prenajatým vozidlom ?

Áno, je však potrebné to vopred nahlásiť nášmu pracovníkovi.

Do ktorých krajín môžem ísť s vozidlom ?

Geografická Európa okrem : Ukrajina, Rumunsko, Bulharsko, Bosna, Macedónsko, Srbsko.

Aký je poplatok za cestu s vozidlom do zahraničia ?

Žiadny, je len potrebné to nahlásiť.

Čo mám robiť v prípade nehody ?

Poradíme Vám na Nonstop linke +421 948 490 480.

Ako sa dostanem do cieľa ak bude vozidlo nepojazdné ?

Zabezpečíme Vám náhradné vozidlo, prípadné inú dopravu do cieľa vašej spoločnosti.

Aká je pracovná doba vašej požičovne ?

Pondelok – Piatok 8:00-17:00

Dá sa požičať mimo otváracích hodín ?

Áno dá, je len potrebné sa dohodnúť s našim pracovníkom vopred.

Aký je poplatok je požičanie vozidla mimo otváracích hodín ?

Požičanie alebo vrátenie vozidla mimo otváracích hodín je v autopožičovni EDENcars bezplatné.